tisdag 13 oktober 2009

Uppdatering!

Heeeeeeeej, 20år senare!
NU ska jag berätta vad jag har haft för mig den senaste veckan.
Jag börjar med vad jag har gjort idag:
Jag vaknade klockan 06.10 och låg och drog mig och kollade lite på tv. När klockan var 6.45 målade jag naglarna och sedan sminkade mig, sen bar det av till skolan.
Väl i skolan var allt bara piss, jag var trött, det gick inge bra på provet, vi började tidigt med idrott, jag hade INGE energi alls kvar mot eftermiddagen.
När jag kom hem från helvetet så gjorde jag islatte, kollade lite på tv, var sur och städade tills mamma kom hem.. räddaren i nöden som vanligt. Vi båda var jätte hungriga och orkade inte laga mat så mamma erbjöd att vi skulle äta på Vardag, men det vart Ruffino istället för att det fanns bara typ fisk kvar på Vardag. Men det gjorde ingenting, mysigt och gott var det! Vilket även fick mig på bättre humör efter denna skitdag.
När vi kom hem kollade vi på Desperate Housewives.
Snart ska jag plugga lite sen sova tror jag.

okeeeeeej, helgen och veckan innan.
Förra veckan körde jag en träningsvecka, alla dagar utom torsdagen.
På helgen hade mitt handbollslag SM som inte gick någe vidare bra.. men kul var det iallafall. Fick inte mycket till helg eftersom jag jag var tvungen att gå upp tidigt varje dag och kunde inte göra mycket på kvällen heller.
Jag har inte orken att skriva ALLT nu men det är inte så viktigt heller.. allt jag vet är att helgen som kommer nu så ska jag HA KUL!
Lite bilder från SM kan jag väl slänga upp iallafall..

Uppladdning inför helgen, tar i så jag spricker?























VV- viga vick













smajjjjjllllll



















SM dagen









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar