fredag 18 december 2009

Mys

hej
Igår sov Maja här och vi hade det trevligt må jag säga med många äventyr. I morse försov vi oss efter att både attacksomnat på soffan igår. Vi hann i tid men det blev ju inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det blir det väl aldrig när man är med mig.. så det fick Maja räkna med. Hur som helst så kom vi i tid och vi fikade och tittade på julshow. Efter det så åkte jag, Maja, Hanna och Sofie ner på stan och tittade runt lite. Sen gick vi till Vivaldi och åt, mys. Efter det åkte jag hem och sov i 4TIMMAR! inte nice, när jag vaknade var det redan mörkt.
Klockan halv 6 åkte jag och pappa till Eskilstuna där jag skulle spela match och det gick väl som det gick. Sen hem och duscha.
Och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig snart för att ladda batteriet till NÄSTA match som är imorgon.
Natti natti

Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar