torsdag 8 april 2010

Syster

Hej!
En lite kort summering av min dag idag:
Ställde klockan på tio för att "komma upp i någorlunda tid" för att åka ner på stan och kolla lite.. somnade om och vaknade tre, hm. Tog en långdusch och åkte sedan ner till stan vid sju för att fika med Louise, Aran och Max. Fikade och sen gick jag och solade innan jag åkte hem. Träffade en gubbe på solstudion, som pratade med allt och alla och var tydligen expert på solarium..vilket ointresserade och trötta jag märkte efter att jag hade solat klart och skulle åka hem då han började prata med mig samtidigt som jag gick därifrån. Vi gick och olika håll och han slutade inte prata med mig för det fast jag knappt hörde honom längre. Till slut stod han på andra sidan vägen och skrek/pratade. Efter ett tag när jag inte orkade lyssna, le och se trevlig ut så ropade jag: - JAG VET INTE, JAG SLUTADE LYSSNA INNAN JAG GICK ÖVER ÖVERGÅNGSSTÄLLET. HEJDÅ! och sen gick jag hem. Fick lite dåligt samvete efter för han såg lite besviken ut när jag gick.. han stod och predikade om solrör i kanske 4min innan jag gick därifrån och han gav sig ju aldrig.

Hur som helst.
Linda har varit hemma under påsken och det har varit jätte trevligt. Jag älskar när hon är hemma, bland det bästa och roligaste jag vet. Synd att hon bor ändå borta i Oslo..
Hon var här och firade påsk med familjen och åkte hem igår. Med det var kul så länge det varade iallafall.



















1 kommentar: