söndag 1 augusti 2010

Hallonpajspredikan

Visst finns mirakel!
MIN MOBIL FUNKAR! Kameran och displayen på framsidan har hoppat igång och jag kan svara i telefon när det ringer!! wiho!

Igår var jag med Anna, som hade sovit hos mig dagen innan, och Louise en stund. Vi bakade hallon paj med vaniljsås... eller det vart ingen vanilj sås. Det vart bara "vaniljsås" eller "vaniljdeg.
Anna och Louise stod och försökte fixa vaniljsåsen i köket medan jag fixade mig inför jobbet. Louise stod och vispade som ett barn på powerking och socker. Men det gick inte så det blev bara hallonpaj.. Det visade sig att det var vanlijsås som skulle kokas, stackars Louise.



Nu ska jag kanske åka till stan och sola med Jennifer.. men hon verkar aldrig komma så vi får se hur det blir.
PUSS


Du gör det så lätt för mig att bestämma mig, och nu har jag gjort det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar