lördag 19 november 2011

Back on track

Så sant som sagt.
Idag har jag varit i skolan, försov mig lite dock... Men jag kom iväg iallafall och missade inte så mycket.
Efter skolan åkte jag hem och pluggade lite religion och åt lunch. Sen kollade jag lite på tv och somnade.. vaknade senare i hjärtattack 25 minuter innan jag skulle åka vara på med bästa Maja för att ha möte med STRIKE och jaga sponsorer till vårt projektarbete Redo, som vi arbetar tillsammans med våra fina vänner Amanda och Maja PW.
Lite panik.
Satte på mig ytterkläderna och trampa gasen i botten mot stan, hann dit i tid iallafall.
Mötet gick bra och vi fixade de sista sponsorerna, duktiga tjejer :)
Efter det åkte jag hem och pluggade lite till och sen hämtade mamma från stan runt sjutiden.
Åkte sedan hem och bytte om och gick till sporthallen och tränade handboll. Gick lättare idag att träna, förra gången kände jag mig som en flodhäst..
Nu sitter jag nyduschad och fräsch vid tvn och ska lägga mig under täcket efter en lång och händelserik dag, pjuuu! Är inte riktigt van att vara lika aktiv som min hurtiga vän Maja.
Men man får skylla sig själv när man har varit sig egna schemaläggare under en viss period.
Men nu är det slut på det!
Jag känner att jag har varit duktig idag och det ska jag försöka fortsätta med.

Nu ska jag kolla på Scrubs och sen sova.
Godnatt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar