onsdag 4 januari 2012

Renovering, tack!

Jag vill göra om lite i mitt rum..
Jag vill ha ett mysigt vitt rum med massa ljus och mysiga fina kuddar!
Ett rum som man bara vill mysa och titta på film i.
Har tröttnat på vissa små saker i mitt rum som jag
skulle vilja byta ut och ta bort.
Just nu har jag vita och svarta möbler i mitt rum, men jag vill byta
ut alla svarta möbler och detaljer till vitt. Tycker det är så fräscht!




Nummer 1 - En ny golvlampa.


Golvlampa från Ellos

Nummer 2 - Ny tapet.



Vill ha en vit med små silverränder som bara skiftar lite.
Är trött på mönstret, det blir för mycket med kakelugnen.


Nummer 3 - Ny kakelplatta.


Bild från http://www.dekora.se/
Jag vill ha EN STOR vit glaskakelplatta under kakelugnen som man
ställa ljus och annat på.


Nummer 4 - Måla golvet blankvitt.


Bild från http://www.alvhemmakleri.se/

Det är så himla fint att måla gamla trägolv blankvita.
Måste göra det!


Nummer 5 - Ny taklampa!



Den taklampa jag har nu är en ful och tråkig vit plastskärm från IKEA.
Kanske kostade 100:- eller nått, kommer inte ihåg.. Men inte är den fin..
Den här vill jag ha! Från Bauhaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar