söndag 1 juli 2012

PEACE & LOVE 2012

Nu är jag hemma från PEACE AND LOVE 2012. Rihanna, som jag åkte dit för att se, sög eftersom hon var hög som ett hus. Men för utom att hon trodde hon var i Oslo, predikade om en hyllningslåt till det hemska som hänt "här" i Oslo, att hon inte sjöng, mimade till alla låtar, var hög, hade fyllesnack på scen och att jag stod längst bak så var det väl inte helt värdelöst. Men nära på... Kent var också en liten besvikelse. Dom var inte dåliga men dom spelade inte med dom kändaste och finaste låtarna som Utan dina andetag, pärlor, Socker osv.. lite trist. Och Lars Winnerbäck var inte riktigt min grej heller, han är jätte bra annars men, han spelade 1 timme bara låtar som jag inte kände igen och så var det 12 grader varmt ute så jag och Louise gick tillbaka till campingen istället. MEN Veronica Maggio, Hoffmaestro, Svenska Björnstammen, Skrillex, DADA LIFE, Mumford & sons var as bra! SÅ BRA var det! Grymt, underbart, fantastiskt, ess, fett, magiskt, awesome och alla såndana random ord som uttrycker glädje. Hur som haver, som hoffe skulle ha sagt, nu har jag precis duschat bort all campinglukt, ångest, depp och kört en redig och välförtjänt däck i min nybäddade säng i mitt nystädade rum och lyssnar på musik och njuter. NU MÅR MAN! Är nöjd med PEACE AND LOVE 2012 iallfall och jag hade inte gjort något annorlunda. Tack och puss till alla er vackra damer som gjorde oss jägerflickor (Maja, Julia, Louise, jag) sällskap iår: Sandra, Ebba, Julia, Matilda, Oliva, Julia och Matilda! Hade super kul med er! Signar från PEACE AND LOVE med ett leende. PEACE and love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar