måndag 7 september 2009

AJ!

Nu sitter jag här efter en lång dag i skolan och väntar på käket som står i ugnen som jag har slängt ihop innan träningen lite snabbt. Kycklingpasta, fast med bulgur, står på menyn! Som vanligt händer det alltid något när jag ska laga mat.. nyss när smidiga Vickan skulle riva parmesan ost så höll jag den fel och rev bort en ganska rejäl skinnbit från knogen på tummen, hej blodet forsar! Det svider och dunkar i hela tummen :-( Får väl hoppas att maten smakar bra i alla fall. Det lär den ju göra i alla fall eftersom jag är hungrig som en varg för att jag har slarvat med maten idag som vanligt..
Frukost: En caffelatte med hasselnötssmak på Gränden
Lunch: Svart kaffe från Kristiansborgsbadet
Mellanmål: Kex choklad
BRA!

Så nu blir det riktig mat innan träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar