måndag 7 september 2009

Trött

Godmorgon.
Har nyss tagit en skön dusch och nu ska jag fixa mig och sedan fara till skolan. Jag är lite nervös för att jag vet inte om vi ska ha skolfoto idag eller inte +att jag ska redovisa för klassen..men det ordnar sig.
Jag är as trött eftersom jag inte kunde slita mig från mitt Playstation igår..det var jätte länge sen jag spelade och igår antar jag att jag tog igen det igår :-( usch så töntig jag känner mig, tjejer ska inte spela tv-spel så som jag gör. Skäms! Klockan var i alla fall 04.12 när jag kunde slita mig ifrån det..skandal!
Btw, min granne och hans moppekompisar står och tutar med sina kackiga moppetutor utan för hans hus nu.. att dom orkar..nej nu "slirar" dom iväg med sina CROSShjälmar, skönt. ( Det ligger något i deras släkt det där med fordon..hans pappa kan han också, gärna på kvällarna! "citerat av en *arg granne*")
NU ska jag fixa mig och sedan antar jag att jag springer till bussen som vanligt..he-he
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar