lördag 9 januari 2010

Forgetful Lucy

Idag har jag segat i mjukisar heeeela dagen eftersom alla mina planer för dagen ställdes in. Men mjukisar klagar man ju inte på.
Hur som helst så skulle jag och Louise gå ut och gå runt nio snåret si så där på kvällskvisten. Jag ringde henne runt sex och pratade lite med henne. Hon sa att hon skulle ringa innan vi skulle gå ut och gå. Och det sista hon sa innan hon la på var: Men bli inte arg om jag glömmer bort, du vet hur jag är haha.
Och just precis så blev det haha.
Men det var inte första gången heller och därför vill jag tillägna en sång till dig losi!
xoxo
Adam Sandler – Forgetful Lucy

2 kommentarer:

  1. hahahaha im sorryyy. men vrf ringde du inte mig för dåe

    SvaraRadera
  2. väntade ju på att du skulle ringa.. cut cut*

    SvaraRadera