onsdag 20 januari 2010

I VÅTT OCH TORRT


Det här är en av mina bästa vänner som jag har känt sen länge tillbaka.
Hon finns alltid till hands när jag behöver henne,
det spelar ingen roll vilken tid på dygnet.
Hon är en trygghet som jag litar på och en människa med
mer vett och medkänsla än få.
Hon förstår mig och jag förstår henne.
Vi är lika på många sätt, bra och dåliga.
Vi är lika konstiga, vi har samma tråkiga humor,
vi har oftast samma problem och mycket mer.
Ibland är vi för lika och det kan leda till konflikter
eftersom båda alltid har rätt.
Men hur mycket vi än bråkar eller är ifrån varandra
så hittar vi alltid tillbaka till varandra fort.
Hon är den jag litar mest på och jag vet att jag kan göra det.
Hon är lojal, en av orsakerna till att hon är en sån bra kompis.
Allt detta gör henne till min bästa vän.
Jag är glad att jag har henne och jag vet att vi kommer hålla ihop länge.
Love her<3

1 kommentar:

  1. åååh. tårögd innan skolan här haha :(
    jag ringer dig sen bro, love you

    SvaraRadera