onsdag 21 juli 2010

Dramaqueen

Igår var det bbq hemma hos majis, mycket mysigt med trevligt sällskap och god mat. Maja och jag delade på en bag-in-box..fast jag hade i åtanke att jag skulle må dåligt dagen efter. äsch, det är det värt tänkte jag. Fulla blev vi och groggar och shots bjöds hit och dit. Sen vart det äventyr, åkte och bada och sen donken. Efter det så bäddade vi och gick och la oss.
Morgonen efter förvånade mig och jag mådde bra.
Åkte hem, städade mammas bil och tränade. Först skulle jag och mamma powerwalka, jag tog med mig hantlarna och så bar det av. Dock så är min mamma 1,60m lång (eller kort) så hennes ben är lika långa som mina smalben, så jag tyckte det gick lite för segt. Mamma fortsatte och gå medans jag sprang min vanliga runda med hantlarna. Och inte fören då så märkte jag av gårdagen.. det var så himla jobbigt. Men rätt åt mig. Skönt att bli av med det från kroppen iallafall.
Nog om det
Imorgon ska jag och maja gå på stan och fixa hemlisar..

Nu blir det 2 ½ Men och Scrubs och sen sova!
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar